Klumpig och äcklig

Det här blev lite jobbigt, sån tur att jag har blivit grundglad så jag inte känner mig helt misslyckad. Igår hade jag en klumpdag. Var ute och gick med en kompis i Stockholm innan jag åkte hem. Vi gick till Vinterviken och det var jättehärligt att kunna sitta på en brygga i solen förutom att det kom några killar och störde friden med glada tillrop och några öl, halvtolv på söndagförmiddagen. De värmde väl upp inför OS-hockeyfinalen kan man tänka. Under promenaden ramlade jag omkull på en stig som väl egentligen inte ens var speciellt hal men jag har absolut inga mönster alls på stövlarna.

Det gick bra att åka tåg tills jag skulle gå av och slog en tjej i huvudet. Hon skulla inte ha lutat sig framåt när jag gick förbi och var bred med min ryggsäck. När jag skulle kliva ur bilen och ta ur väskan slog jag huvudet hårt i dörren. Sen slog jag i tån i duschen.

Sambon fixade lövbiff och pommes och det var säkert gott, men min mage blev chockad över att plötsligt få riktig mat. Jag hade bara fikat med en kompis sju timmar tidigare. Jag vet inte riktigt om det var därför men hur som helst vaknade jag halv tre på natten och hade så ont i magen så jag var tvungen att spy. Det är jobbigt när man måste sitta på toa samtidigt och inte har hunnit hämta en spyhink och måste spy över hela golvet. Gläääh! Idag mår jag hyfsat och har varit på jobbdet men jag har inte vågat äta så mycket.

Kommentarer
Postat av: Helena

Verkligen tur att du har blivit grundglad! :-)

2006-02-27 @ 22:45:12
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0