Vägtullstrul

Jag har fått en konstig fråga från mina föräldrar. De undrar om jag kan betala deras trängselskatt från när de var i Stockholm den 17 juli. Det kan jag inte. Om det är sant som de säger så kan man inte betala samma dag som man är där utan först dagen efter och då på antingen Pressbyrån eller 7/11. Alltså, hur tänker dem? Inte mina föräldrar utan de som hittat på det systemet. Det finns ingen Pressbyrån varken där de eller jag bor och verkligen inget 7/11. Kan de inte ha vägtullar där man betalar direkt som på andra ställen? Eller det ska väl åtminstone gå att betala via internet eller på räkning eller något som finns i resten av landet? Någon som vet hur det förhåller sig med detta?

Kommentarer
Postat av: Maria

http://www.stockholmsforsoket.se/templates/page.aspx?id=380

2006-07-26 @ 11:53:23
Postat av: Ylva

Tack, då ska väl ändå mamma och pappa kunna reda upp detta.

2006-07-26 @ 14:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0