Dålig på DVD

Jag är inte rätt målgrupp för filmklubbar. Har bara lyckats hinna se två filmer under mina tre veckor som jag skulle få gratis filmer skickade till mig. Först prackade de på mig Mystic river som jag inte tyckte var nåt särskilt. Sen beställde jag Crocodile Dundee 3, filmen som gått så dåligt så jag tror knappt aldrig den kom till Sverige ens. Har varit nyfiken på den. Jag tyckte jättemycket om den första och tyckte att den andra var bra, men den tredje försöker verkligen bara leva på tidigare roligheter. En del saker är fortfarande kul, som när Mick råkar sätta igång en bubbelpool med fjärrkontroll och tror att han blir anfallen av en krokodil. Annars är det mesta vridet ett varv för långt och det är trist att sonen måste säga "Cool!" varje gång Mick gör nåt riktigt tufft.

Jag har lånat ut min isländska film Nói Albinói och kom på sen att den är textad på engelska. Hoppas att det var okej för dem som såg den. Alla kanske inte tycker att det är lika roligt som jag, som bott ett halvår på Island, att höra isländska.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag bär hem filmer, från jobbet, som jag sedan bär tillbaka utan att ha sett..
Men en brunsvart kommedi är väl aldrig fel?

2006-03-01 @ 20:29:03
URL: http://www.yahoo.se
Postat av: Elon

Nói Nói Nói! En av de märkligaste och bästa filmer jag har sett! Och var såg jag den nånstans...?

2006-03-02 @ 16:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0