Lamm i gästrummet och knarkare i källaren

Nu händer det lite väl mycket knäppa saker för mig. Jag har tre lamm inomhus så  att jag ska kunna mata dem ofta. Vill ju inte att de ska frysa eller svälta ihjäl. Och igår hittade sambon en liten gubbe i källaren. Det var en knarkare som höll på att göra inbrott i förråden och sambon stängde först in honom i ett förråd och kastade därefter ut honom. Vid sjutiden på kvällen mitt i ett bostadsområde! Nu har inte jag lust att gå ned i tvättstugan när jag är ensam hemma.

Det är jobbigt när jag är så förvirrad så jag inte kan göra två saker samtidigt. Ibland kan jag inte ens göra en sak samtidigt... Jag har gjort nåt obegripligt. Satt i bilen, skulle ta ur en väska, en matkasse och ett par vantar och naturligtvis bilnyckeln. Det blev tydligen för mycket att hålla reda på, så att när jag tagit ur nyckeln ur rattlåset och klivit ur bilen och tagit ur sakerna och skulle låsa bilen så var nyckeln spårlöst försvunnen! Jag har inte hittat den än. Hur är det möjligt?


Kommentarer
Postat av: Helena

Du kommer helt säkert att hitta nyckeln längst bak i skaferiet när du storstädar om nåt år eller så...

2006-03-22 @ 23:22:38
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0