Wiehe och Hellström

Nu har jag sett en lunchkonsert med våra elever igen. Den här gången var det tvåorna som har ensemble som individuellt val som höll i musiken. De går alltså inte ens musikestetprogram men är otroligt talangfulla! Säger även de som förstår sig på musik. Det är ju för tragiskt att vara musikintresserad men samtidigt omusikalisk som jag... Fast skönt att slippa det plågsamma som musikaliska människor lider av när de hör någon sjunga falskt. Nu kunde jag lugnt njuta av Summer of 69, Cheops pyramid, For what it´s worth, Trying to recall och Whisky in the jar och det gjorde jag.

Idag har jag sjömansskjorta på mig. Det brukar inte gå obemärkt förbi och gjorde det inte idag heller. En tjej undrade om jag gillar Håkan Hellström. Ja, det gör jag, men jag hade faktiskt skjortan före honom! Har haft min sedan -97, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0