Systrarna Skogströms



Här är världens mest fantastiska chokladbakelse som jag ätit idag på Systrarna Skogströms lantcafé i Öhr. Jag och mesta fikakompisen åkte dit. Först grundade jag med pasta bolognese men såg nogsamt till att det fanns plats för bakelse också. På vägen hem körde vi fel i Moheda och höll på att aldrig komma därifrån. Moheda är inget stort ställe, men jag och väninnan är urusla på att hitta. Ändå har vi åkt den där vägen många gånger. Jag hittade åtminstone den lilla gulliga vägen över Grännaforsa så det var inte därför det blev fel, men jag fattar inte riktigt vad som hände. Jag måste kolla på karta för vi snirklade runt helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Maria

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! bakelse!

2008-04-15 @ 21:39:57
Postat av: Ylva

Ni kan komma hit med GPS och så kan vi åka till Öhr. Det är ett jättebra projekt!

2008-04-16 @ 14:13:56
Postat av: Helena

Oj oj oj oj oj!!!!! Vill ha!!!

2008-04-17 @ 01:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0