Kulturfyran

Veckans kulturfyra från http://kulturbloggen.com/?cat=13:

1. Föredrar du att se film hemma eller på bio?

2. Kan bra 3D-teknik locka dig till biografen?

3. Har du sett någon film i 3D?

4. Folkets Hus är alltså först med att erbjuda den nya 3D-tekniken på en biograf. Vad betyder Folkets Hus för dig? Har du några minnen från något kulturevenemang du upplevt på Folkets hus?

1. Jag föredrar att gå på bio. Vi hyr nästan aldrig DVD, eftersom vi inte vill se samma filmer. På vår TV går det inte heller så många bra filmer och om det gör det så slutar de oftast för sent. Vi har läggning klockan 22 och eftersom filmer brukar börja 21 så går inte det.
2. Nej, det tror jag inte. Jag är inte så intresserad av effekter.
3. Ja, förra sommaren när vi var på Kennedy Space Center i Florida. Jag fick inte behålla de coola brillorna.
4. Folkets hus vet jag inte men tidigt minne från Folkets park i Hedemora var när jag gick på folkdanskurs en gång i veckan. Jag tror att jag var åtta år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0