Hemvändare

Så konstigt det känns
att vandra dessa gator
i den här stan som är en av de få
jag kan säga att jag faktiskt hittar i
men vad hjälper det
när saker, människor flyttat
och bytt namn

Och alla personer
som jag tyckte att jag hatade då
och kanske gjorde också
med ett barns envishet
jag tror jag förlåtit dem nu
för jag har faktiskt glömt
vad det var jag tyckte så illa om

Så jag kan gå fritt och vart som helst
utan att vara rädd för att träffa på dem
de där jag inte tyckte om
förresten känner jag knappt igen
en människa här längre
det känns skönt
en befrielse

Åsgatan, Hedemora
www.panoramio.com

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: men boxen innehåller väl alla skivor + ett häfte med bilder/texter/låttexter? Så det enda du då saknar är en fin box till alla album och häftet med lite bilder. Om jag hade haft ett par - eller alla - skivor så hade jag nog inte velat ha boxen. Men om du verkligen vill ha den, så köp den? :) Kram

2008-12-27 @ 12:38:04
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0