Mitt profilbilde

Det hände något i bloggflytten så mitt foto syns inte längre. Jag har mecklat lite och testade att lägga in en annan bild i stället. Hoppas den kommer tillbaka när blogg.se trasslat färdigt med sin nya plattform. Om man klickar uppe till vänster på mitt profilbilde så kommer man till fotot och infon jag lagt in om mig.

Det här tyckte jag lät lovande från Harrys:
Ny uteservering på gång
Ljungbybostäder håller just nu på att färdigställa vår nya uteservering som kommer att få en mer kontinental touch. En snygg svart markis från "Markis- & Persiennfabriken" ramas in med ett glasat räcke. Fredagen den 16 maj skall bygget stå färdigt vilket vi naturligtvis kommer fira med trevliga jippon!

Kanske var det trevligt på afterworken mellan 16 och 20 men när vi kom dit vid elva var det trist. Lite folk och de flesta som satt där ute rökte och då kan inte jag vara där. Om jag inte är jättejävelfull och det tycker jag inte jag ska behöva vara för att sitta på en uteservering... De får fixa rökförbud! Ännu en dålig utekväll med besvikelser.

Jag fattar inte hur folk kan vara så hemliga! Jag har nuvarande och före detta vänner som blir med barn, får jobb, köper hus, emigrerar och skaffar nya pojk- och flickvänner (fast inte allt på en gång) utan att tala om det för mig förrän efter långlång tid. Hur bär man sig åt? Jag kan ju aldrig hålla något hemligt. Jo, andras hemligheter håller jag tyst om, men om det händer mig något så får alla veta på en gång. Till exempel här. De som jag anser mig vara nära vän med och nästan berättar allt för har uppenbarligen inte samma behov av att upplysa mig om saker. Ibland blir jag lite ledsen, men mest förundrad och imponerad.

Profile picture Jaså, här gick det att infoga min nya profilbild. Där ser man. Bilden är i och för sig inte ny utan från England någon sommar innan jag börjat blondspreja håret. Observera nyckelpigan i luggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0