Kulturfyran

Veckans kulturfyra från http://kulturbloggen.com/?cat=13

1. Tävlingar på Kulturbloggen: är det en bra eller dålig idé?

2. En tävling är Idol. Vad tycker du om Idol?

3. Vad kan man inte tävla om?

4. Gillar du att tävla och i vad i så fall?

1. Tävlingar är en bra idé.
2. Jag brukar titta och tycka att många är duktiga. När jag säger att jag inte bryr mig stämmer det inte, jag blir ledsen när någon jag gillar åker ut. Det finns många skivor med idoldeltagare hos mig.
3. Bäst kompis, förälder, syskon och liknande är svårt att mäta, men det är väl heller inte meningen att världens bästa mamma ska koras utan en chans att uppmärksamma människor man tycker om.
4. Jag ställer upp på gratistävlingar på internet, men ska försöka sluta för det är så jobbigt när det ringer från olika företag som vill sälja saker när jag tydligen har givit mitt medgivande att de får ringa fast vi har NIX-nummer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0