Se mig!

Här går man och förändrar sig hela tiden och ingen märker något! Se mig då! Den senaste tiden har jag klippt mig, blekt håret, färgat ögonfransar och ögonbryn och köpt nya kläder. Det vore kul om någon kommenterade det och eftersom jag knappt hört något får jag väl göra det själv då. Jag begär såklart inte att alla ska tycka det är fint, men man kan ju säga "du har nya skor" utan att säga vad man tycker om dem. Snälla (eller åtminstone inte taskiga) kommentarer nu, tack!


Kolsvarta ögonbryn, hehe...

Svårt ta kort på sig själv i spegel!

Kommentarer
Postat av: Peppe

Skitsnygg.

Postat av: Peppe

...och nu var jag faktiskt inte ironisk.

Postat av: Ylva

Peppe. Tack. Jag är särskilt nöjd med kompositionen med en tavla bakom skallen...

2008-09-19 @ 14:16:28
Postat av: Anonym

Svårt å säg nåt om resultatet med de bilderna. Lägg gärna ut en helbild. Men det lilla jag ser ser bra ut.

2008-09-19 @ 20:18:37
Postat av: Ylva

Ögonbrynen och håret syns ju och jag kan visst inte ta kort på mig själv...

2008-09-20 @ 13:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0