Ännu en bokenkät

Den här hittade jag hos http://www.bokhora.se/blog/


Senaste bokköp: En gratisbok från Adlibris som mamma fixade åt mig genom att köpa tre paket Kelda. Brustna hjärtans café av Lolly Winston.



Senaste bibblolånen: Svenska sång- och rockpoeter 3 av Bengt och Joel Eriksson



Senaste utlästa boken: Kan du säga schibbolet?
av Marjaneh Bakhtiari.

Favorittidning:
Jag prenumerar på Smålännningen och Hennes.

Annons från nya kampanjen.http://www.resume.se/

Plats där jag helst läser:
Soffan eller sängen. Bryggan på sommaren. Här hittade jag en gammal bild på mamma med barnbarn på nybyggd brygga.



Så sorterar jag min bokhylla: Storleksordning mest.


En bok som jag minns att jag läste när jag var liten: Bland de första jag läste själv var Fabian sjölejon.

Vilken bok i min bokhylla har jag ägt längst: Hemma hos mina föräldrar finns några ärvda böcker från när de var små. Djurböcker till exempel.

Vad ser jag mest fram emot att läsa i vår: Jag vill läsa Majgull Axelssons Is och vatten, vatten och is som jag väntar på i pocket eftersom vi bestämt att inte köpa in den på biblioteket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0