Jenny Ljunggren

Jag börjar bli en operafantast! I melodifestivalen i lördags tyckte jag att Malena Ernman var bäst och igår var jag och lyssnade på Jenny Ljunggren. Det var en välgörenhetskonsert på Ljungbergmuseet. Behållningen delas mellan Rädda barnen och Ljungby Rotaryklubbs läger för estniska gatubarn och vitryska ungdomar. Jag brukar inte lyssna på opera men det var häftigt att höra live. Jenny har en fantastisk röst och sjunger i kören på Malmö opera. Hon hade roliga ansiktsuttryck och ibland såg hon ut som Anders Jansson i HippHipp! när han har svenska för invandrare...

Jag gick ensam på konserten men träffade en tjej jag känner lite som jobbar på museet, en pensionerad bibliotekarie och min frisör som jag kunde sitta med.

Jag tycker inte att man ska kommentera att någon är gravid förrän det är absolut säkert. Nu kände jag att det var dags att fråga museitjejen när de ska ha barn. På tisdag!

www.teatern.nu


Kommentarer
Postat av: nipe

På tisdag, hahah!

2009-03-02 @ 21:04:28
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Jag blir ledsen när någon frågar om jag är gravid och frågar inte i onödan.

2009-03-03 @ 15:04:55
Postat av: nipe

Ja, jag med... När man märker att folk kollar på magen så där i smyg. Suck

2009-03-03 @ 21:41:11
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0