Kolla klyftan

Väl medveten om att det kan komma att bli pinsamt på skolan kör jag på i alla fall. Vi har ju kärleksvecka med en massa information från RFSL och grejor så då kan vi ha kroppstema. Min nya klänning har en för häftig urringning för jobbet så jag har en topp under. Den formar brösten fint. Igår sa jag helt stolt "Kolla klyftan!" och visade för sambon. Han sa "Men det är ju inte så konstigt när du står på alla fyra." Det syns inte så mycket på bilderna men eftersom jag inte brukar ha någon klyfta alls att skryta med tycker jag det är jättekul.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikade in...lämnar ett avtryck och önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Gör gärna ett tryck in och besök min blogg, där du följer min kamp tillbaka till livet efter våldtäkten.

http://www.metrobloggen.se/offer

Vid intresse är du också välkommen att, via bloglovin (ett litet plus på kanten av bloggen) prenumerera!

2009-03-18 @ 19:01:07
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0