Brun utan sol

Idag blev jag glad när modelärarna tyckte att jag var fin. De klär sig ju liksom alltid snyggt. Jag var själv ganska nöjd med min kombination gamla jeans från Vero Moda, gammalt linne från Lindex och urgammal skjorta från HM (jag vet att jag hade den i Stöllet -95). Den ena tyckte till och med att jag var fin i håret. Det är ju typiskt när jag hade gjort en nödtofs, eftersom jag gjorde en inpackning igår och lät den sitta kvar så håret ser helt flottigt ut.

Den andra modeläraren frågade om jag somnat i solen. Eh, nej, det har ju inte varit så mycket sol i helgen. Jag har kört hårt med Nivea body summer beauty och man blir faktiskt riktigt brun. Jag har berättat för henne att jag somnade på gräsmattan. Det var lite blåsigt och jag rullade in mig i en filt och sedan kom sambon och väckte mig, när jag låg på mage med huvudet i en tidning, och sa att jag såg ut som något man kan hitta på Hultsfred.


Svårt ta kort på sin egen arm, men det syns kanske att armen är mycket brunare än handen.

Kommentarer
Postat av: Liz1e

jepp, det gör det! (syns alltså)

2009-05-19 @ 08:20:31
URL: http://liz1e.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0