Höstlov

Nu tar jag höstlov. Egentligen var det meningen att jag skulle åka med mamma och pappa som mellanlandade  här nyss på väg hem från Tyskland, men det känns inte så lockande att fira mammas 65-årsdag med den superförkylning jag har nu och dessutom betala minst 1200 för att komma hem igen.

Jag har visat mammas present som är en egentillverkad (maken har slöjdat och jag har sandpapprat) bänk som de inte får plats med i bilen och nya lusthuset. Samt passat på att ge dem gamla fiskar från frysen och hoppas att inte maken hade andra tankar för gäddan.




Kommentarer
Postat av: MariaH

åh, vilken fin bänk!

2009-10-27 @ 20:21:39
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Jättefin bänk!



Är det en riktigt raritet till TV man skymtar i hörnet på bilden ? coolt..

2009-10-28 @ 10:18:28
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Mor

Visst är det en fin bänk? Glöm inte nämna att den är gjord efter en gammal bänk i Teaterladan i Hedemora (väl värt ett besök)! Finns även att köpa hos Gysinge Byggnadsvård men då får man betala en stor summa pengar.

2009-10-28 @ 12:41:36
Postat av: Ylva

Det hade varit kul om jag kunde säga att jag gjort bänken själv, men jag är som vanligt stolt över maken.



TV:n följde med stugan och vi har inte vågat prova den...

2009-10-28 @ 18:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0