Att renovera

Jag blir trött på mig själv för det går inte så himla bra för mig med renoverandet. Jag tycker jag bara förstör allting. Jag har dragit upp en gammal matta och råkat släpa den längs väggarna så maken fick måla om hela vardagsrummet, slitit sönder slangen på en dammsugare så att maken fick tejpa ihop den, ställt en flaska med lacknafta så att det blivit fläckar på fönsterbrädan av marmor (och detta vet jag inte vad maken ska göra åt) samt rollat grå färg som skulle vara på väggarna ända uppe i taket som ska vara vitt, så maken har fått måla om. Än så länge verkar han trots allt vara glad så länge jag försöker...


Kommentarer
Postat av: Suzie

Vad gulligt! Du är som ett litet barn ju! I vår familj är det jag som tar hand om att måla någonting hemma hos min mor, för hon är inte så bra på det.

2010-12-20 @ 21:01:12
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: MariaH

Det är tur att vi inte renoverar ihop!

Har konstaterat att tapetsering inte hör till mina superkrafter...

Ställ en blomma på fläcken!

2010-12-21 @ 00:29:33
URL: http://www.mariasbokliv.wordpress.com
Postat av: Ylva

Suzie. Inte så gulligt, tycker jag.



Maria. Oj, tapetsera är överkurs!

2010-12-21 @ 17:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0