Musikskolan

Nu har jag varit på musikskolans konsert. Jag var nog den enda som inte hade en släkting med som spelade, men jag tycker ju det är kul med levande musik så jag går på nästan allt som ordnas här i stan, som ni kanske märkt.

Eftersom jag är helt omusikalisk kan jag inte bedöma skicklighet men jag tyckte det lät fint. Som på melodifestivalen får man bedöma utseende i stället. De här små tjejerna var söta med sina fioler.



Och den här tjejen är fräsig med tajt topp, kort kjol, djurmönstrade strumpor och kängor.


Sedan sjöng hon en duett med en kille som jag sett förut i en liten kör på skolan.


De sjöng Where the wild roses grow, vackert!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Min elev ju. Ellinor i BF 3

2010-02-15 @ 21:24:55
Postat av: Ylva

Lollo. Vad kul. Vilka duktiga elever du har!

2010-02-16 @ 13:44:37
URL: http://yfronten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0