Kulturfyran

Jag har vunnit en bok på Kulturbloggen! Kolla här:

 http://kulturbloggen.com/?p=18607

1. Om det gick lätt att resa i rymden; vart vill du åka då?
2. Tror du att det finns liv i rymden?
3. Vilken är din favorit bland berättelser om rymden eller science fiction?
4. Vad tänker du på och associerar till när jag säger ordet: stjärnor.

1. Saturnus verkar häftigt, och titta på ringarna.
2. Ja, det skulle vara konstigt om vi vore de enda i ett oändligt universum.
3. Jag är inte så intresserad av sci-fi men gillade Liftarens guide till galaxen av Douglas Adams när jag läste dem på högstadiet/gymnasiet men är inte helt hundra på att jag skulle göra det nu.
4. Eftersom det här är rymdtema tänker jag såklart på stjärnor på himlen men annars är det artiststjärnor jag tänker mest på.


Utomjording?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0