Kulturkullan

Vecka 37

* Läser: Och jag läste att det var omöjligt att leva lycklig förutan dig av Mark Levengood. Det här är Marks tredje bok med små roliga anekdoter ur hans liv. Den är mysig och jag blir lika glad som av tidigare böcker. En viktig sak är Ilon Wiklands illustrationer.

Och jag läste att det var omöjligt att leva lycklig förutan dig
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9164203271

* Lyssnar på: Oskar Linnros på http://listen.grooveshark.com . Eftersom jag ska se honom på fredag försöker jag lyssna in mig på texter. Det går dåligt, för jag har inte varit kapabel att lära mig låtar utantill sedan gymnasiet.

* Veckans citat: "Det är ibland svårt att vara människa. Tja, det kanske inte är så konstigt att vara människa, men alla andra människor är konstiga."
s.19 i ovan nämnda bok av Levengood.

* Veckans händelse: Oskar Linnros på Grace i Växjö på fredag kl.21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0