Växjökväll

Igår var jag på konsert med Pernilla Andersson (alltså, jag var och såg Pernilla). Som förband hade hon Anna Stadling som gjort ett par skivor med Idde Schultz. Konserten var bra men det blir lite lamt när publiken sitter i en biosalong.
Jag tog inga kort för vi satt långt bak, men här är jag i min finfina tunika/klänning från Desigual. Maken säger att det är batik, men han har ju ingen aning.
Efter konserten mötte vi upp några kompisar på Gräddhyllan. Där har de annorlunda drinkar som en som jag köpte som hette Blått en spene med vodka, blåbär och mjölk.
http://www.graddhyllan.info/?page_id=6

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Fina kläder !! HOppas ni hade en trevlig kväll, Pernillla Andersson är bra !

2011-04-03 @ 19:01:48
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Ja, mycket trevligt! Pernilla var bra fast inte lika som i somras.

2011-04-04 @ 17:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0