Peter LeMarc

Jag var på Music and arts festival i Stockholm i lördags och såg Peter Lemarcs sista spelning någonsin. Det var en av de bästa konserterna jag varit på! 

Jag hoppas och tror att han, som ett skydd mot scenskräcken, tog på sig en mask av surgubbe som låtsades vara missnöjd med kritikerna (vilket han inte behövde vara för han fick lysande kritik) och med att publiken inte klappade tillräckligt. Han måste ha känt kärleken som slog mot scenen som en våg, det var så mäktigt! 
 
Innan han bad alla att vara här och nu och lägga ned alla kameror och mobiler tog jag några kort. 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

vissa konserter kan va magiska :)

Svar: Ja, och som vi hade längtat!
Ylva

2014-08-05 @ 14:18:51
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Maria

jag är avundsjuk men kul att du äntligen fick höra honom live!

Svar: Ja, det hade jag förtjänat efter alla dessa år och inställda spelningar. Vi fick ju i alla fall höra Nisse. :-)
Ylva

2014-08-09 @ 10:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0