Stockholm music and arts

Jag var på Music and arts på lördagen. 

Amason spelade först och hade tyvärr ingen stor publik. En kompis hade rekommenderat mig att se dem, hon känner Gustav som även spelar i Dungen. De var bra!

Beth Orton har en bra röst men kändes lite tjatig. 

Jenny Wilson är cool. 

Anders Wendin var bra och hade kul mellansnack. 
 
Solndedgången var magnifik. 

Peter LeMarc! Han har nästan blivit overklig för mig, så länge som jag velat höra honom. Det här var hans sista spelning någonsin och den blev legendarisk! 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Idag är jag inte anonym:) Verkar som folk strömma till vartefter..men, det är väl alltid så som banden får uppträda, i popularitetsordning, omvänt !

Svar: Hihi, nej, nu är du tillbaka i eget namn. Det var synd att musikfestivalen krockade med Pride för jag tror att det kan vara en hel del samma publik.
Ylva

2014-08-08 @ 14:28:49
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Znogge

Peter Le Marc är verkligen en otroligt duktig artist. Så jag kan förstå att det var legendarisk och magisk!

Svar: Ja, jag gillar särskilt hans äldre plattor och han spelade låtar från hela karriären, utom de fyra första skivorna som kom innan han slog igenom.
Ylva

2014-08-08 @ 17:26:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Ja, då var det i sista stund som du lyckades se Peter - vilken tur!
:-)

Svar: Ja, nu har jag sett alla mina stora idoler. LeMarc har hängt kvar sedan 80-talet. Inte alla artister jag lyssnade på då känns så bra längre...
Ylva

2014-08-08 @ 17:48:16
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0