Modig kvinna

Kolla det här inlägget:
 
http://www.karinskonstgrepp.se/2014/03/hud-ben-organ-och-blod.html
 
Jag tycker att hon är sååå klok och sååå modig! Själv har jag tröttnat på att lägga ut bilder på mig själv i baddräkt till exempel för då är det alltid någon som ska säga att jag är fet. DET VET JAG VÄL! Men det är bara jag som får säga det!
 
Förresten tycker jag inte att min kropp ska behöva börja lägga av bara för att jag fyllt fyrtio. På kort tid har jag fått en knöl på handleden, blödande tandkött, rinnande ögon och gråa hårstrån. Det är ju löjligt.

En dag då jag kände mig fin. Före vår vigsel i Köpenhamn 2009.

Kommentarer
Postat av: klok som en bok:-)

Men du är ju 40! Jag fick mina första gråa hår strax efter 20, klaga lagom:)

Svar: Haha, okej, jag ska inte klaga. Jag trodde inte att jag skulle bry mig så mycket av att bli gråhårig men nu känner jag att jag inte alls vill det.
Ylva

2014-03-14 @ 19:56:05
URL: http://mestbaradeckare.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0