Uttagningar i Växjö

Igår var jag i Växjö och lyssnade på uttagningen till SM i poetry slam. Jag och vännerna orkade inte vara med hela tävlingen som höll på mellan klockan 14 och 18 utan kom dit vid halv fem och fick se finalen. Det var kul! 
 
Detta blir Växjölaget på SM i Stockholm. 
 
Jag tyckte bäst om Maria, men hon gick alltså inte vidare. 
 
I Växjö hade de även uttagning till Idol och inne i denna buss sitter Laila Bagge och Ralf Gyllenhammar (från Mustasch) och är jury, fick jag veta efteråt. 
 
En kompis fick hålla i min väska medan jag dokumenterade. 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ställde du dig i idolkön ?? :)

Svar: Ja, min önskedröm är ju att stå på scen inför storpublik.
Ylva

2015-04-13 @ 21:09:35
Postat av: znogge

Du passade inte på att ställa dig i kön du med ;-)

Svar: Haha, så snabbt jag skulle blivit bortgallrad!
Ylva

2015-04-14 @ 14:46:42
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Åh! Vi får väl se dig i Idol senare då, va? Snälla??? :-)

Svar: Jaa, jag gick ju vidare såklart! Med min hönsväska! Jag kanske är buksångare?
Ylva

2015-04-15 @ 16:45:57
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0