Springsteen på Ullevi

Nu har jag och gänget kommit hem från Göteborg efter en fantastisk konsertkväll med Bruce Springsteen på Ullevi igår.
 
Det är väldigt roligt att gå på konsert med ett kompisgäng, måste jag säga!
 
 
 
Man kan vara säker på att Bruce levererar. Han älskar den svenska publiken och Ullevi och var jätteglad. Vi fick 34 låtar och 3,5 timme! Helt otrolig energi i den där 66-åringen!
 
 
Istället för tändare har den moderna publiken mobiler (inte jag för jag vet inte hur man gör...) och så här såg det ut på "I´m on fire".
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ami

Kan tänka mig att det var en fantastisk konsert!

Svar: Det är mäktigt på Ullevi och det där var en av de bättre konserter jag sett där!
Ylva

2016-06-28 @ 22:40:20
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Måste ha varit en riktigt härlig stämning! :-)

(Fast i ärlighetens namn är jag inte alls så imponerad av Bossen och hans musik. Måste vara en av få... ;-) )

Svar: Det kan ta tid att lära sig gilla. Jag blev hjärntvättad och gillade inte alls Bruce när brorsan körde en LP på hög volym -84...
Ylva

2016-06-29 @ 10:07:17
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Veiken

Jag har sett Brucan några gånger på Ullevi och han levererar varje gång. Vi stannade hemma den här gången och hörde dånet från Ullevi. Läckert. Hoppas på bättre väder när han kommer tillbaka och då är vi i stan! :)

Svar: Vi hade ändå tur att det inte spöregnade. Jag höll mig varm i min regnkappa där jag stod mitt i hopen :-)
Ylva

2016-06-29 @ 11:01:02
URL: http://veiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0