Äta i Köpenhamn

Och här kommer mina frossarbilder från Köpenhamn!
 
Det här är de godaste och största kycklingnuggets jag vet! De finns på Street Food Copenhagen på Papiröen som tyvärr ska stänga. 
 
På Ströget kan man köpa våffelsticks med till exempel Nutella. Kladdigt och gott!
 
Jag var ute och åt med väninnan på en italiensk favorit nära där de bor. Goda pizzor och pastor! 
 
Frikadellfrukost på Tivoli. Goa bullar, inte jättegod potatissallad.
 
På tåget hem åt jag en munk med choklad och hasselnötfyllning och smoothie från Dunkin´ donuts.

Kommentarer
Postat av: znogge

Ni slapp i alla fall att svälta ;-)

Svar: Ja, det kan man säga... :-)
Ylva

2017-08-11 @ 20:36:10
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0