Ebbot

Igår åkte jag med vännerna till Växjö och gick på årets sista Scensommar som var en konsert med Ebbot Lundberg & The Indigo Children.
 
Jag har inte lyssnat så mycket på hans förra band The Soundtrack of our lives men såg hans ännu äldre grupp Union Carbide Productions på Dala-Rock 1990. Jag minns inte det alls utan gillade mest Hooters, Hunters & Collectors, Wilmer X och Sator det året (och nu har jag använt Wikipedia för jag har sett så ruskigt många artister på Dala-Rock och kommer absolut inte ihåg år.) Jag tyckte att Ebbot var rolig när han var med i Så mycket bättre och de gjorde en bra konsert igår!

Kommentarer
Postat av: znogge

Sommarkonserter är sällan fel!

Svar: Det var fint där i gräset och kvällssolen.
Ylva

2017-08-17 @ 20:32:28
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0