Bröllop och festival

Igår var vi på min kusins bröllop i Kungsängen. Det var fint och rörande med det lyckliga paret såklart!
 
Det fina brudparet i Kungsängens kyrka. Min kusin är inte bara vacker utan hon är även alltid glad och snäll och omtänksam. 
 
Här är hela familjen + min moster. 
 
Och här är min familj; mamma, pappa, storebror, jag och maken. Jag glömmer ALDRIG telefonen, men nu gjorde jag det helt typiskt och den låg på laddning bakom en soffa hemma hos brorsan så dessa bilder har jag lånat av min morbror. Tack, Krister Carlsson!
 
På kvällen drog jag iväg maken på gratisfestival på Gärdet. Prins Carl Philip och Sofia står bakom Let´s make love great again (konstigt namn på en festival). 
 
Det var trevligt men kändes lite ödsligt på det stora Gärdet.
 
Jag trodde att det skulle komma mycket mer folk när det var stora artister som Darin! Vi såg även The Sounds (som jag ju redan sett denna sommar) och Junior Brielle.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Vilket vackert brudpar! Ja, och vackra gäster också - vilken fin bild på dig och familjen! :-)

Svar: Ovanligt bra kort på min familj faktiskt! Det är inte lätt att få till, ska jag säga. :-)
Ylva

2018-08-13 @ 09:42:37
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Alltid trevligt med bröllop :)

Det brukar bli lite av släktträff

Svar: Ja, det var kul att träffa släkten som jag inte sett på flera år!
Ylva

2018-08-14 @ 11:20:17
URL: http://www.gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0