Broaskogs café

Här kommer lite flera bilder från Broaskogs gårdsbutik och trädgårdscafé för det var så fantastiskt! 
 
Det var bara jag och mina föräldrar som ville sitta inomhus på påskdagen, på grund av mammas allergi. Det är förresten ironiskt att maken säger att "vi inte kan ta det lugnt och sitta still". Vi är i själva verket väldigt bra på att ta det lugnt och koppla av, gärna på resor. 
 
Vi började med finfina räkmackor. 
 
Sedan ville jag prova mig igenom hela kaksortimentet.
 
Jag och mamma valde cookiekaka (här med en kreativ stavning) och det var den godaste kaka vi ätit på länge! Vi älskar kakor med havregryn och fick hallon till.
 
I gårdsbutiken hade de nakna julbockar. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Nu ser din blogg och kommenterandet lite konstigt ut... Men det kanske bara är en vanesak?
Oj så mycket godsaker!
Haha! Den nakne kocken har jag hört talas om förr, den nakne bocken var en nyhet :-D

Svar: Den nakne bocken, hehe... Det var nog Bilbo i Runkarp! Ibland tänker jag att vi borde skaffa några killingar eller åtminstone en honget, men sedan kommer jag på att de skulle äta upp allt fint vi fått i trädgården.
Ylva

2019-04-24 @ 09:35:00
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Nu kom jag till "normalläge" på bloggen igen? Undrar om det spökar här... ;-)

Svar: Ingen aning! Tycker att det kan vara nog med knasigheter på blogg.se för lång tid framåt!
Ylva

2019-04-24 @ 09:35:35
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Det är samma för min del. Från och till ser din och andras bloggar på blogg.se väldigt konstiga ut och då kan jag inte kommentera. Den här förändringen kommer och men är onekligen irriterande.

Så gott allt såg ut i alla fall :D

Svar: Jätteskumt att bloggen byter utseende utan att de meddelar mig! :-( Det fanns väldigt många spännande kakor där!
Ylva

2019-04-24 @ 16:06:33
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Znogge: Det GÅR att kommentera. Om man fyller i fälten, trycker på symbolerna för "mail" och "hemsida" eller vad det nu är och "pilar" sig fram. När man väl har fyllt i texten så blir pilen till höger om kommentarsfältet grön och då kan man få iväg sin kommentar. Men det är mycket märkligt - och jobbigt! - att det blir sådär konstigt emellanåt. DUMMA bloggpunktesse!

2019-04-24 @ 19:42:22
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Det där lät som rena raketvetenskapen men tack i alla fall Ama :D

Svar: Jag ser inga ändringar på blogg.se och har inte fått någon info. Trist att det krånglar!
Ylva

2019-04-24 @ 20:06:47
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0