Titiyo

Igår körde jag med väninnan till Växjö där Titiyo uppträdde på Scensommar, gratis i Linnéparken. 
 
 
Fin kväll med mycket folk och bra musik!
 
Här har vi självaste Titiyo! Hon sjöng bland annat den gamla hitten Come along, men tyvärr inte min favorit 1989. 
 
Idag körde väninnan, som bor i Köpenhamn, med mig in till Ljungby från våra stugor för att handla. Jag tycker att det är så roligt att hon vill handla i vår lilla stad och hon tycker att det är bra och billigt. Sedan lunchade vi gott på Lilla hembageriet. När jag varit hemma och duschat och tvättat åkte jag med maken "hem" till stugan. 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Kul att se Titiyo live! Och gratis är ju inte fel det heller :-)
Scensommar var dessutom ett väldigt bra namn :-D

Svar: Det var en bra utflykt! Jag trodde inte att Titiyo fortfarande höll på, men hon har kanske bara pausat. Hon är 52 och har en 1,5-åring hemma, hon är cool!
Ylva

2019-08-02 @ 09:41:05
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0