Papeterie

Det blev inte så mycket shopping när jag var i Göteborg, för det var inte därför jag var där, men det är kul att gå och titta i affärer ibland utan att handla också. 
 
Jag spontanhoppade av en spårvagn för att titta in på 4-gott och faktiskt lät jag bli att handla där även fast det fanns mycket frestande godsaker. 
 
Här har de till exempel en massa puffar med olika smaker. 
 
En favoritbutik är Papeterie i Nordstan, en fantastisk liten presentbutik! 
 
Det är som i England där de har butiker med fina block, kort, pennor och sådant och här köpte jag ett litet anteckningsblock. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Shopping är sällan även om man kommer hem tomhänt ;-)

Svar: Jag är bra på fönstershopping. Nu ska en outlet stänga här så jag måste nog gå och kolla fast jag inte behöver något särskilt...
Ylva

2019-02-04 @ 21:54:42
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Den där typen av shopping gillar till och med jag - godis, glas och pryttlar :-)
Tycker det är lättare att hitta saker man vill ha när man egentligen inte är ute för att köpa nåt.

Svar: Jag älskar sådana saker som man knappt använder längre som små block, brevpapper, klistermärken, pennor, sudd, bokmärken... Det är kul att leta efter saker och jag är ju bra på att handla när det är billigt.
Ylva

2019-02-05 @ 09:55:46
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0