Smålit

Idag borde jag ha varit på Smålit i Värnamo, men det blev inte så. De flesta av festivalens punkter låg på dagtid när många jobbar, vilket var hemskt synd! 
 
Jag förstår inte hur de tänker, för när jag var där förra året på en lördag eller söndag var det väldigt lite folk tyvärr, och då hoppades jag att de skulle marknadsföra det bättre i år. Kanske kommer det mer publik i Nässjö, Tranås och Jönköping, men jag vill väldigt gärna ha festivalen här i närheten också! 
 
http://www.smalit.se/

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Något färre besökare på den festivalen än vad vi hade på "vår" medeltidsfestival...
Synd att dom är dåliga på att marknadsföra sig!

Svar: Ja, er festival är något mer inarbetad efter tjugo år. Jag får lobba för att få smålit till Ljungby, fast jag tror att det mesta av kommunens krut läggs på Berättarfestivalen och Ljungbydagarna.
Ylva

2019-02-09 @ 10:57:36
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0