Black Friday - Happy Friday

Idag har det snöat här och det är så fint! 
 
Jag tycker att det här huset blir så gulligt i snö! 
 
Jag tog en galen cykeltur på isgatorna.
 
Maken säger att jag inte ska köpa billiga importsaker på Dollarstore till exempel, men om det är sådant jag ändå ska köpa köper jag det där det är billigt. Jag handlade inget för att det är Black Friday men på Dollarstore har de Happy Friday och personalen får dela på kassan. De har jättetrevlig personal, så de kan gott få lite uppmuntran! 
 
Ur dagboken 891129: På lunchen gick jag, Marit och Åsa till tobak där jag tittade i nya OKEJ-tidningen som var tråkig. När vi gick ut fick vi se Per Jönsson och lite fler trevliga pojkar som vi förföljde enda till skolan. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Håller med dig om att huset är gulligt med snön :)
Ja här är det också rena isgatan. Vågar knappt gå ut

Svar: Jag kanske får plocka fram broddarna snart. Man får vara försiktig!
Ylva

2019-11-29 @ 18:51:45
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Malin

Så mysigt med snö :D

Svar: Ja, jag är så himla glad över den! November har varit den gråaste på flera år på riktigt!
Ylva

2019-11-29 @ 22:38:57
URL: http://maolions.blogg.se
Postat av: Ruth i Virginia

Dollar Store är jättebra för en hel del saker.
Menjag köper inte djupfryst där, som dom ganska
nyligen började sälja. Tandkräm och shampoo - OK.
Kort av alla slag och förstoringsglasögon - OK.

Svar: Djupfryst tror jag inte vi har på vårt Dollarstore men det skulle jag inte heller köpa. Det händer att jag köper ljus, servetter och lite annat också och det kanske man inte borde.
Ylva

2019-11-30 @ 02:12:02
Postat av: Znogge

Varför betala mer än nödvändigt för samma produkt? Finns knappas någon anledning till det.

Svar: Man kan säga vad man vill om Dollarstore, Rusta, Ullared och andra lågprismarknader, men just sådana här saker tycker jag att man kan köpa. Det är ju ofta samma märken som i vanliga affärer.
Ylva

2019-11-30 @ 08:26:41
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Får personalen verkligen dela på hela kassan? Vilken BRA grej!
Jag shoppade också, fast för min del blev det fyra svindyra wettexar. Dom användbara tog slut när jag städade och trots att Anders påstod att jag hade "en miljon" wettexar i lager så vägrar jag använda dom fina :-D

Åhå! Så du var en stalker i din ungdom ;-)

Svar: Jag fattade det som att de anställda får dela på allt som kommer in mellan 15.30 och 19. Nej, du får ju inte nagga på din wettexsamling! OM jag var en stalker, ja jösses... Lite roligt nu är att Pers bror varit med i Bonde söker fru så jag har en kändispoäng så här trettio år senare. Min bror har stuga på andra sidan Dalälven sett från honom, och det kommer fortfarande folk och frågar efter TV-bonden fast det var flera år sedan han var med i TV!
Ylva

2019-11-30 @ 09:31:25
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Jag skulle heller aldrig betala mer för samma produkt! Och jag tycker också personalen på Dollar store är väldigt trevlig!

Svar: Det är många ungdomar som jobbar på Dollarstore och de är trevliga mot mig när de känner igen mig från skolan. :-)
Ylva

2019-11-30 @ 11:37:50
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0