Vinterkläder

Idag var det minusgrader så att jag fick ta fram vinterkläder. Jag har ju varit missnöjd över att inte kunna ha alla mina sköna och fina men framför allt varma kläder. 
 
Titta så fint jag matchar mina nya kängor från Hedemora, tights och stickesockor med vantarna. 
 
Nu har maken varit på Lidl igen och då kom han hem med ett får. 
 
Ur dagboken : Minsann, det gick att spela fast vi var ömma i alla leder efter discot. Tyvärr förlorade vi 1-2 mot Långshyttan och 0-2 mot Borlänge. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken tur att vintern tittade förbi då ;-) Så gulligt får!

Svar: Det varade inte länge. Nu snöar det i och för sig, men är för varmt för att det ska vara någon mening.
Ylva

2020-02-03 @ 21:53:50
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Verkligen snyggt matchat! Dom snygga kängorna ser både sköna och praktiska ut.
Fåret var hur gulligt som helst! Maken borde åka oftare till Lidl :-)

Kanske hade ni till och med vunnit ifall det inte hade varit för discot... ;-)


Svar: Vi bor nära Lidl så jag ska börja skicka dit honom. :-) Det var på den tiden jag dansade nykter så det var faktiskt träningsvärk jag kunde skylla på där.
Ylva

2020-02-05 @ 12:29:04
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0