Biltema och blommor

Idag cyklade jag till Biltema för maken sa åt mig att köpa ett par skyddsskor, för han tycker på riktigt att jag ska hjälpa till när vi ska byta tak hemma. Huuuaah, hoppas att jag får stanna på marken åtminstone! 
 
Jag är lite nervös över att maken går på Biltema så ofta för det ligger vid E4:an där det ju kommer folk från lite överallt, men idag stod de åtminstone på lagom avstånd. 
 
Jag köpte ett par skor med stålhätta och spiktrampskydd och en chokladboll för att fira chokladbollens dag! 
 
Nära vårt hem ligger det här huset som har två fantastiska japanska prydnadskörsbärsträd! 
 
På väg till och från jobbet cyklar jag förbi det här gulliga förgätmigejdiket. 
 
Ur dagboken 900511: Vi var på talangjaktsfinal + disco i Parken. No blue thing kom fyra. Kyrie vann. De var bra. 
 
(Det känns som att jag tyckte att No blue thing skulle ha vunnit, säkert någon snygg sångare med där...)

Kommentarer
Postat av: znogge

Biltema besöker jag i princip aldrig så där får husse roa sig bäst han vill ;-) Hur kunde jag missa en choklad boll i dag?

Svar: Jag brukar inte heller gå dit, det är ju en hemskt tråkig affär! Jag tänkte faktiskt på dig idag, som chokladbollsälskare! :-)
Ylva

2020-05-11 @ 20:55:17
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Jag har en mardrömsupplevelse från Biltema. Vi var på jakt efter en kylväska som gick på bilbatteriet för våra tältcampingar och letade överallt. Det blev premiär för mig att besöka Biltema och det mesta jag såg var hyllor fyllda med spiralstötdämpare. Hylla upp och hylla ned. Det roligaste jag kunde se var ett fodral till moppen. Det var både första och sista gången jag har varit på Biltema... :-)
Fina fynd - hoppas du slipper upp på taket!

Talangjakt... Ja, musikintresset kan ju bero på olika saker. Snygghet är inte det sämsta urvalskriteriet :-D

Svar: Ja, så där är det på Biltema . En gång köpte jag en barnkudde med en giraff på på Biltema i desperation och den har jag fortfarande kvar i bilen och retar maken med. Jag förstår inte hur han kan bli så irriterad på att jag vill ha en kudde i svanken. Jag och väninnan försökte se ESC-låtarna, men det var människor som pratade sönder låtarna (någon konstig panel) så vi koncentrerade oss mest på mörka vackra män, haha... Ungefär som på högstadiet. :-)
Ylva

2020-05-12 @ 09:11:10
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Biltema är min mans favoritaffär. Han kan gå där i timmar haha.
Vilket vackert körsbärsträd. Det blommar ju helt underbart :)

Kram

2020-05-12 @ 11:13:37
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Lisa

Biltema är min mans favoritaffär. Han kan gå där i timmar haha.
Vilket vackert körsbärsträd. Det blommar ju helt underbart :)

Kram

Svar: Min mans också. Jag blev så glad när vi fick en affär här så att jag inte behöver gå med honom på Biltema i Linköping, Halmstad, Värnamo och andra städer. :-) Kram!
Ylva

2020-05-12 @ 11:13:38
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Emma Engström

Biltema kan jag tycka är hela kul faktiskt haha! Vilken himla fin cykeltur du verkade ha fått, underbart med alla blommor nu <3

Svar: Det är i alla fall billigt på Biltema och nu vill jag ha en stol därifrån så jag kanske ska dit snart igen. :-)
Ylva

2020-05-12 @ 20:40:20
URL: http://nouw.com/emmaengstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0