24-årsdag

Idag är det 24 år sedan jag fick span på en kille med vackra ögon på en nattklubb i Härnösand. Han hade ljusa jeans och ljus jeansskjorta på sig och jag, som inte hade tänkt träffa någon i Norrland och inte hade med mig några finkläder när jag hälsade på en kompis där, hade ett par cremefärgade jeans och en vit knytblus som jag lånade av min kompis mamma! 
 
Han lovade mig en rundvisning på fartyget där han låg i flottan och här är han i hytten. 
 
Den femte november kom han och hälsade på mig i Hedemora. Han gillar vatten, tänkte nog jag, och drog ut honom på en cykeltur till Dalälven på sisådär 15 km. Det var jättekallt! 
 
Ur dagboken 901026: Åsa hämtade sina kort på Expert. Det var många roliga kort och det bästa var på Magnus och min fot. (Inte vår gemensamma fot.)
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Ibland har det lätt för att bli bra!
Grattis till er båda.

Svar: Tack! Tur att jag gjorde så konstiga saker i min ungdom!
Ylva

2020-10-26 @ 21:34:16
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Stort GRATTIS till er båda! :-)

Haha! Tur att du förtydligade att det inte var er gemensamma fot :-D

PS: Du vet väl att det är Internationella skolbibliotekens dag idag?

Svar: Tack! Ja, den foten skulle jag vilja se! Jag har skrivit upp dagen i kalendern på jobbet, men nu är det höstlov och distansundervisning så det blev inte så mycket firande av skolbiblioteksdagen...
Ylva

2020-10-27 @ 09:02:46
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0