Höstkläder

Idag har jag invigt mina nya fotbollshandskar, som jag köpte på Intersport för att ha när jag cyklar i regn och blåst. 
 
Dessutom satte jag i fleecefodret i regnjackan och det blev varmt och skönt. 
 
Jag träffade en fin pandakossa. 
 
Här är favoritsvängen på min cykeltur, den här kurvan blir så fin på hösten när den kantas av gula träd. 
 
Ur dagboken 901012: Åsa kom hit vid halv femtiden. När hon tänkte gå hem några timmar senare kom vi på att hon nog skulle snacka med Becker som faktiskt väldigt påpassligt råkade befinna sig i vår källare. 
 
(Det var inte så ofta vi förvarade vår volleybolltränare i källaren.)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ja, nu behöver man klä sig varmare. I dag hade vi bara 4 grader i morse så varmt var det inte.

Svar: Huuu! Som tur är för mig brukar jag inte gå ut före halv tio. :-)
Ylva

2020-10-12 @ 21:10:36
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Här är det fortfarande shortsväder, men jag har börjat med långärmade tröjor. Det vill säga kortärmad t-shirt istället för linne :-)
Vilken fin pandako!

Haha! Perfekt placering av en volleybolltränare precis när man behöver honom :-D

Svar: Jahaja, du räknar t-shirt som långärmat. :-) Nu är vi i den schizofrena perioden när det är kallt på morgonen och man klär sig lager på lager och på eftermiddagen varmt så att jag kunde cykla hem med öppen skinnkappa! Man möter allt från tanter med täckjacka och mössa till ungdomar med shorts och t-shirt... :-)
Ylva

2020-10-13 @ 10:17:46
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lisa

Fin jacka och handskar :)
Vad söt kossan är, älskar kor <3
Vilken fin omgivning du har på din cykeltur :)

Kram

Svar: Jag älskar också kor, de ser så snälla ut. Ja, det är en fin cykeltur jag har på tretton km. Kram!
Ylva

2020-10-13 @ 12:50:05
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0