Påskkyckling

Jag har som sagt nästan lärt mig att printscreena på mobilen. 
 
Man ska trycka på avstängnings- och volymknappen samtidigt och då printar jag oftast volymen... Här demonstrerade jag för brorsan hur man håller i en treveckorskyckling och nu börjar det bli svårt för de är väldigt flaxiga. 
 
De har halva priset på påsksaker på Ica nu så då blev det servetter och en yogakyckling. 
 
Ur dagboken 910413: När jag kom hem var Åsa här. Hon hade sällat sig till ett feschtsällskap i källaren: Lasse, Anders, Thomas, Martin, Hultén och Rickard. Vi satt där och hade det trevligt förutom att Rickard spydde ner hela sig. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Jag skulle nog inte greja din variant av print screen. Min koordination är inte den bästa...¨
Vad stora dom har blivit, kycklingarna!

Lät trevligt med feschten, ända till informationen om Rickard... ;-)

Svar: Jag kan trycka på knapparna, men tydligen inte på rätt sätt... Ja, det är inte klokt vad kycklingarna växer! Kul för Åsa och mig att vara med på killfesten, förutom det där då... :-)
Ylva

2021-04-14 @ 10:03:57
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Fattar 0, men bara att inse att det är så.
Fina servetter, det fattar jag. Servetter är jag bra på😊. Gullig yogakyckling också.
Ha det bra!

Svar: Jag är så oteknisk och ointresserad, men ibland vill jag ju kunna göra saker med mobilen. Hihi, ja, visst är det kul med servetter! Ha det fint!
Ylva

2021-04-14 @ 11:54:03
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Postat av: znogge

Det lät komplicerat minst sagt men även jag borde väl klara det...
Så fort kycklingarna växer!

Svar: Skönt att höra att det inte bara är jag som tycker att det är komplicerat... Jag får väl be någon teknisk vän att visa mig. Ja, man kan bokstavligen se skillnad från dag till dag!
Ylva

2021-04-14 @ 20:25:01
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0