Zick zack

Igår hade Google maps problem att följa mina spår. 
 
Att jag cyklade till jobbet var inte konstigt, förutom att jag verkar ha tagit en extracirkel, men när jag var ute och gick med väninnan blev det ett fasligt zick zackande längs med ån. På ett ställe gick vi vid åkanten där det inte ens är någon väg, så det blir svårkartlagt... 
 
Ur dagboken 910407: Marit ringde och väckte mig halv tolv. Vi snackade en timme och sen kom hon hit. Vi försökte plugga spanska men det blev ganska okoncentrerat. 
 
(När jag gick på gymnasiet kunde jag alltså prata en timme i den fasta telefonen och direkt därefter träffa kompisen jag pratat med!)

Kommentarer
Postat av: znogge

Ut kom ni i alla fall även om det blev i zick zack!

Svar: Ja, det var en trevlig promenad och inte fullt så ostrukturerad som man kan tro. :-)
Ylva

2021-04-07 @ 21:00:28
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Outgrundliga äro Ylvas vägar... ;-)

Det tog kanske en timme att bestämma hos vem ni skulle ses? :-D

Svar: Haha, ja, jag blir själv förvånad över vart jag tar vägen ibland. :-) Ja, det var kanske komplicerat att bestämma.
Ylva

2021-04-08 @ 09:46:36
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: lisa

Bra att ni hittade fram när GPS:en inte hängde med :)
Det där GPS är på både gott och ont, en gång skickade den vi har i bilen oss nästan in i Norge :)
Kram

Svar: Det är kul att titta på min tidslinje på Google maps och se var den tycker att jag har varit. Jag ställer inte in GPS i förväg, för jag fattar ändå inte... Haha, nästa gång tycker jag att ni ska åka till Norge oavsett vart ni är på väg! Kram!
Ylva

2021-04-08 @ 10:07:27
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0