Brun utan sol

Nu när jag är igång och bleker håret och färgar ögonfransar och -bryn har jag även smort in mig med brun utan sol. 
 
Jag rekommenderar Dove som gör produkter som ger en jämn och fin brun färg och inte luktar så illa som en del krämer gör... (Osponsrat inlägg, detta har jag nog upptäckt själv.) 
 
Jag är lite ledsen att snön försvinner men det var skönt att kunna ta en promenad utan vantar idag, jag behöver ju sola mina vita händer nu när jag färgat armarna. 
 
Solen var blek men det var fem plusgrader och det kändes väldigt varmt nu! 
 
Ur dagboken 910221: Herrarna spelade mot Ludde på träningen. Jag stod på linjen. 3-0 på en timme. 
 
(Alltså; herrlaget i volleyboll spelade match mot Ludvika och jag var linjedomare och var med och dömde så att hemmalaget vann med 3-0.)

Kommentarer
Postat av: Ami

Jag tror min svärdotter också använder dove och hon gillar den.

Svar: Dove luktar gott. Nu finns det ju en väldigt massa BUS men jag tycker att denna är bra och prisvärd.
Ylva

Postat av: Ama de casa

Jag använder också Dove-produkter, dock inte brun utan sol. Har aldrig testat vare sig det eller solarium. Mammas kvartslampa testade jag en gång i unga tonåren, satt på tok för länge och såg inte klok ut. Som en panda, fast i en röd-vit variant :-D

Haha! Jag tyckte lite synd om Ludde där ett tag som fick spela typ "alla mot en" ;-) Duktigt dömt så det blev hemmaseger :-D

Svar: Doves krämer och tvålar luktar gott. Jag har heller aldrig solat solarium. Haha, du kanske skulle ha funderat på vad kvartslampa betyder. :-) Ja, det lät taskigt mot Ludde!
Ylva

2021-02-22 @ 10:33:46
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Oj vad du pysslar om dig :) det gör du rätt i, själv borde jag boka tid för klippning..

Dove används här också, dusch och handtvål dock

Svar: Ibland blir jag trött på mig själv och fixar till mig lite, ofta i samband med lov så att folk inte får en chock när jag kommer med pandaögon som det brukar bli när jag målar mer på huden än på fransarna... Dove är bra, tycker jag.
Ylva

2021-02-22 @ 10:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0