På Lidl

Idag har jag varit på Lidl igen. 
 
Jag skulle tipsa väninnan om billiga boots, men nog hade det varit bra om man fått två stycken! 
 
Dagens oväntade köp blev två burkar drickchoklad med kanel för 35 kr, det var gott!
 
Morgonen var fantastisk med frost i solen! 
 
Danska väninnan skickade en bild på Söerne, det har blivit vinter i Köpenhamn också. 
 
Ur dagboken 910205: Jag har inte orkat plugga speciellt aktivt. Har känt mig asflummig. Tittade lite i matteboken men orkade inte sätta mig in i några problem. 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Styckepris på skor? Du skojar ;-)

Svar: (S)konstigt skyltat! Man får väl vara glad att de inte har kilopris... :-)
Ylva

2021-02-05 @ 22:09:12
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: lisa

Dom måste väl menat 149 :- per par inte styck eller? :) Man vet ju aldrig med Lidl i och för sig haha.
Vad gott det lät med chokladdryck med kanel :)
Vackra bilder :)
Kram

Svar: Billigt ändå, men vad besviken jag skulle bli om de sa att det var för en stövel! :-) Jag har kompisar som har kanel i all möjlig mat, lite konstigt tycker jag men chokladen är god. :-) Tack, det var så fint! Kram!
Ylva

2021-02-06 @ 09:00:46
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Haha! Lurigt där, många blir nog förvånade i kassan ;-) :-D
Vackra vinterbilder och fint med hjärtana där i Köpenhamn. Undrar hur den/dom som gjort dom har kommit dit? Ser liksom inga ingångsspår...

Sjuk igår och asflummig idag... Hur månne detta sluta? ;-)

Svar: Undrar vad de säger om man vill köpa bara en stövel! :-) Jag tänkte samma; hur har de där hjärtana kommit dit? Jag tror att det var den terminen jag var sjuk så många dagar så att de tog upp det på en lärarkonferens som mina föräldrar var på, alla som var borta mer än tjugo timmar eller vad det var.
Ylva

2021-02-06 @ 10:18:04
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Vacker vinterbild!
Priset för en stövel, du skojar? De sitter ju ihop.
Trevlig helg!

Svar: Det är otroligt vackert nu när vi har frost och sol! Det står ju styck! Haha... Trevlig kväll!
Ylva

2021-02-06 @ 11:47:28
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0