Stockholmshelg

Jag och väninnan har haft en fantastisk helg i Stockholm! 
 
Vi bodde på Stockholms äldsta hotell; tjusiga Hotel Kung Carl på Stureplan. 
 
Igår vandrade vi mellan olika pubar som till exempel Hotell Lydmar där alla satt på rad med ansiktena mot solen. 
 
I vårt hotellerbjudande ingick en trerätters på Villa Godthem, mycket fint och gott! 
 
Idag satt vi ett tag i Kungsträdgården innan vi åkte hem. 
 
Ur dagboken 910606: Jag åt lunch och sen gick jag hem för vi hade inga lektioner. 
(Vi hade konstiga skoldagar där på slutet.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Den perfekta helgen om man frågar mig!

Svar: Jag toppade den med Mr Cake! Hoppas att du snart kan åka till Stockholm!
Ylva

2021-06-07 @ 08:40:05
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Vilken underbar helg ni fick! Bilden på er två är superfin också :-)

Kändes väl onödigt att hänga på skolan i onödan kan jag tro ;-)

Svar: Ja, vi hade så himla kul! Tack, vi var lite dageneftersega men fortfarande glada. :-) Det var onödigt att vara på skolan för pappa hade dessutom väckt mig för att det var en massa saker att göra hemma... :-)
Ylva

2021-06-07 @ 09:22:48
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Härligt att kunna göra lite småtripper igen, ni verkar ha haft det bra :)

Svar: Det där kanske var sommarens semesterresa, vi hade jättekul!
Ylva

2021-06-07 @ 10:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0