Matsmart

Jag fick hem min första låda från matsmart.se idag. 
 
Man beställer varor med kort datum billigt, men det var ganska långt datum på det mesta. Jag köpte till exempel Naturdiet shakes, Bakispulver, Dumlekolor, munskydd och müsli. Om man beställer för minst 500 kronor blir det fraktfritt så det gjorde jag. 
 
Bibliotekshumor; jag tycker att det är kul att de här står bredvid varandra i hyllan. 
 
Jag och väninnan såg en stor orange katt på vår promenad och vi trodde att den skulle jaga änder, men den ville bara dricka vatten i ån. 
 
Ur dagboken 910323: Har inte satt min fot utanför dörren idag. I protest mot den mesiga snö som fallit. Har sovit, strukit, spelat in Tracks och så där. Håller på med Gardells Fru Björks öden och äventyr. Den är så bra. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Får kolla upp matsmart!

Svar: Gör det, där finns det mycket att köpa. :-)
Ylva

2021-03-23 @ 21:01:27
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Lät smart med matsmart :-)
Gillar filmen About a boy, "intressant" efternamn hon har som skrivit den andra boken :-D

Jag hade gått ut istället för att stryka kan jag säga. Även om snön var mesig så är det mesta bättre än att stryka ;-)

Svar: Ja, det känns smart att inte slänga mat. Bra bok och bra film och tur ändå att hon inte heter Hornyman. :-) Jag har knappt strukit sedan jag flyttade hemifrån, det var nog ett avtal för att få studiebidraget.
Ylva

2021-03-24 @ 09:22:57
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Hilma

Smart med matsmart, haha! Hoppas du har en bra onsdag <3

Svar: Visst är det smart! Ha en bra kväll!
Ylva

2021-03-24 @ 13:57:06
URL: http://www.nouw.com/hilma
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Matsmart låter smart val.
Är allt från en affär eller från olika?

Svar: Det är smart att köpa saker som skulle slängas annars. Jag vet inte hur det funkar, men det är en massa olika märken, du kan titta på matsmart.se
Ylva

2021-03-24 @ 14:11:06
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0