Hängmattor

Jag älskar hängmattor! Vi har våra vid stugan.
 
Finast är det om man har träd att hänga dem i, men vi har två på ställning och det går också bra. 
 
Man kan flytta runt dem efter solen och ställa dem under ett äppelträd. 
 
Hängmatteselfie.
 
När vi hade plockat fram hängmattorna och legat i dem ett tag, grillade vi och sedan hjälpte vi grannarna med kosläpp. 
 
När vi kom tillbaka undrade fåren varför det kom människor. 
 
Ur dagboken 910529: Jag har varit och permanentat mig. Det tog två timmar. 

Kommentarer
Postat av: Celine

Underbart <3

Svar: Svensk sommar! :-)
Ylva

2021-05-29 @ 23:23:18
URL: http://nouw.com/celinelundqvists
Postat av: Ama de casa

Härligt med hängmattor! Praktiskt att kunna flytta runt dom. Vi hade vår mellan två björkar på tomten:

https://amacasa.files.wordpress.com/2019/01/6-14.jpg

Jag hade sytt den själv av markisväv, Anders snickrade pinnarna och monterade repen. Ett bra teamwork om jag får säga det själv :-D

Ja jösses vilken tid det tog att permanenta håret! Fast man hann ju läsa ikapp vad som hänt i kändisvärlden ;-)

Svar: Perfekt att ha det avståndet mellan björkarna! :-) Nu blir jag lite orolig för ditt överdrivna hemmafrugande med gardin- och hängmattesömnad! ;-) Jag minns inte att det tog så lång tid att permanenta sig. Däremot satt jag i elva timmar och fick 328 flätor och hårförlängning i Thailand!
Ylva

2021-05-30 @ 09:45:17
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0