Dåliga väder

Jag fortsätter att tjata om jättejävelnovembervädret för det händer inte så mycket här. (Att hela Sveriges politik har kapsejsat orkar jag inte skriva om.) 
 
Så här ser himlen ut. 
 
Jag känner mig kränkt och dränkt. 
 
Varför bor jag i det här landet nu igen? 
 
Jag har jättebra kläder men det finns ändå dåliga väder. 
 
Jag lyckas ändå bli blöt, hur mycket regnkläder jag än har... 
 
Men titta här så välmatchat! Syntolkat eftersom det är svårt att se; blå tights, topp och tofs och svarta stövlar, kjol och kofta. 
 
Ur dagboken 911125: Gick till biblioteket och hämtade Jonas Gardells Passionsspelet. Satte mig utanför Domus och läste lite innan jag gick och hämtade min cykel. 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Här har vi haft strålande sol och blå himmel i flera dagar nu och så även idag (fast det ville du kanske inte veta? ;-) ). Det har dock varit ganska kyligt ifall det kan vara till nån tröst.
Väldigt snyggt matchat!

Tja... Utanför Domus kan väl vara en bra läshörna? :-)

Svar: Nej, det ville jag inte veta. Men det är kul med dina molngubbar, fast jag såg en haj och inte en gubbe som låg på mage. ;-)
Jag minns mest Domusmuren som en plats där alkisarna satt, och undrar var jag satt och läste någonstans. ;-)
Ylva

2021-11-26 @ 10:48:51
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0