Lundell, Petter, Uggla, Miss Li

I helgen har jag varit i Göteborg och hängt på Trädgårn. 
 
Jag och mina vänner hade så våldsamt roligt. 
 
I fredags var vi på Ulf Lundell. Jag tyckte inte att han sjöng så väldigt bra men det var somrigt och trevligt. Allt lät likadant och då brukar jag ändå gilla honom... Dags att sluta snart på riktigt, jag vet inte hur många avskedsturnéer han har haft! 
 
På lördagen var vi på Petter, Uggla och Miss Li (här är Miss Li) och det var riktigt bra! Inte för att jag gillar Petters musik men han fick igång publiken. Uggla och Miss Li har jag lyssnat mycket på och de är bra live också. 
 
Ur dagboken 920807: Anja och jag gjorde matsäck och åt frukost vid Matsbosjön. 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken helg säger jag bara!

Svar: Ja, det var sååå kul! (Det var något trassel med bloggen igår så din kommentar kom tre gånger.)
Ylva

2022-08-07 @ 21:54:13
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Lundell klarar jag mig utan, men den andra showen hade jag gärna sett :)

Svar: Jag blir alldeles lycklig av att få gå på konserter igen och det var en riktigt bra show!
Ylva

2022-08-08 @ 11:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0