Dollarstore

Idag hände det knäppa saker på nätet.
 
Typiskt, jag som kunde djuret denna gång! 
 
Vad trevligt att Ewan McGregor följer mig på instagram och vad konstigt att han har ett privat konto med 18 000 följare (eller vad K betyder)... 
 
En av snopparna på Dollarstore hade hamnat bland pastapåsarna idag. 
 
Men svart mjäll! Skulle det vara fräschare? Tillverkat i Simlångsdalen som ligger på vår jobbiga väg till Halmstad. 
 
Dagens fynd; Ja, det är väldigt slött att köpa poppade popcorn och det är läskigt att de håller till 230113, men jag har provat dem och tycker att de är goda. 
 
Ur dagboken 920218: Vi åkte till Vikmanshyttan och tittade på stentryckeri. Det var intressant. De gjorde jättefina litografier. Dessutom var inte arbetarna så fula heller. 

Kommentarer
Postat av: Tony

Jag tycker att Dollarstore's popcorn är bland de godaste och billigaste.

Svar: Ja, jag tycker att de är väldigt goda, men vi brukar köpa micropop annars.
Ylva

2022-02-19 @ 06:48:13
URL: http://kulturinatur.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Hmm... Om man har en vit eller ljus kavaj då? Hur bra blir det väl då med svarta mjäll... ;-)
Vi har ju vår popcornmaskin, fast just nu har vi köpstopp på majskorn för att inte drabbas av skörbjugg :-D

Haha! Snygg personal är ju nästan det viktigaste ;-)

Svar: Ja, då får man ta sitt vanliga mjällschampo som jag nog skulle rekommendera till alla.
Popcornmaskin låter kul, men risken är att jag skulle överanvända den... Haha, ja, ett sätt att stoppa sig själv är ju att inte köpa majskorn. :-)

Jag hade till och med blivit varnad för att en av dem var dum i huvudet, men han kunde ju ändå vara snygg när han jobbade. :-)
Ylva

2022-02-19 @ 09:05:14
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Du börjar bli en riktig kändis alltså ;-)
Popcorn äter jag icke!

Svar: Ja, nu drar de i mig från alla håll! ;-) Nej, det måste man ju inte.
Ylva

2022-02-19 @ 09:57:02
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och Spanien

Blev sugen på popcorn, något jag äter väldigt sällan, alltför sällan.
Många konstiga saker som händer på nätet.
Frotsatt trevlig lördag!

Svar: Det är sällan jag äter popcorn också, men jag tycker att det är väldigt gott! Ja, men jag är orolig över att de ska stänga ned Facebook och Instagram i Europa som de hotar med, för då måste jag hitta på en annan hobby. Ha det bra!
Ylva

2022-02-19 @ 15:17:07
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0