Mamma Mia - The Party

Det kändes overkligt att äntligen få gå på en show som vi bokade i oktober 2019 och som blivit uppskjuten jag vet inte hur många gånger! 
 
De har byggt om Rondo på Liseberg till en grekisk taverna, jättefint! 
 
Vi fick god grekisk mat (mycket mer än detta). 
 
Vi hälsade på en kompis i Göteborg och hennes son har en 3D-skrivare som hon gjort ABBA-smycken med. Det var många som gav oss komplimanger för dem. 
 
Ur dagboken 920123: Gick med Åsa till IP. Hon köpte skor och jag försökte fråga en människa som stod och viftade med ett par cykelbyxor vad som hänt med min väska. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Den är så bra! Sonen och jag såg den i Stockholm för ett antal år sedan.

Svar: Vad kul! Ja, jag tyckte att det var riktigt bra! De har byggt upp hela miljön så fint också.
Ylva

2022-01-23 @ 21:05:14
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Vad skoj! Den showen skulle jag gärna se :-) Vad fina ni var också!

Hmm... Hur skulle en cykelbyxviftande människa kunna veta vad som hänt med din väska?

Svar: Ja, den showen tror jag att du skulle gilla. Man sitter liksom och äter mitt i alltihopa och det enda som är lite läskigt är att man är rädd att artisterna ska börja prata med en. :-) Jag försökte hindra vännen från att vifta med sin tändare när en sångerska bad om en, men som tur var valde hon en annan person. :-) Jag får anta att cykelbyxeviftaren jobbade på sportaffären. :-)
Ylva

2022-01-24 @ 09:36:45
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

jag som inte är ut så ofta på sådana tillställningar, har faktiskt sett showen 2 ggr.. mycket trevlig tillställning !

Svar: Åh, vad roligt! En av vännerna som var med hade sett den i Stockholm innan.
Ylva

2022-01-24 @ 09:37:07
Postat av: Hanneles bokparadis på Hisingen

Kul, vi var på fullsatt julkonsert den 19 december i Konserthuset, med vaccinpass, så roligt! :)

Svar: Visst är det härligt att kunna göra saker igen! Det var första gången jag fick visa vaccinpass i Sverige. (En gång har jag visat i Köpenhamn.)
Ylva

2022-01-24 @ 13:51:27
URL: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0