Spindel och biskvier

Förlåt till er som är rädda för spindlar! 
 
Häromdagen visade maken mig en spindel i badrummet och sedan hittade jag den i köket. Han bar ut den till citronträdet i uterummet, men idag var den i köket igen! 
 
Jag tänkte försöka äta lite nyttigare efter nyår, för jag kan inte frossa i Aladdinaskar hela tiden, men idag var det halva priset på hallonbiskvier på Ica och de såg så goda ut! (Det var de också.) 
 
Ur dagboken 920112: Tina ringde och väckte mig kvart i elva och när jag försökte somna om ringde Conny Palm och frågade om allt var normalt. Vad är det för fråga? Berättigad när det gäller Wasa volley kanske... Men idag har vi inte strulat så mycket. 
 
(Jag minns inte vem Conny är, men det där var ju roligt.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Ibland är det läge att falla för en frestelse :D De såg goda ut!

Svar: Alltid är det läge för mig... De var väldigt goda!
Ylva

2022-01-12 @ 20:58:36
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Så ni har fått en hjälpreda i köket alltså :-)
Haha! Biskvier här också, fast hallonbiskvier har jag aldrig stött på men det låter smarrigt!

Haha! Då kanske allt var normalt eftersom ni inte hade strulat så mycket :-D

Svar: Vi får se om den dyker upp igen, det verkar vara särskilt trevligt runt brödburken...
Jag förstår att ni håller er till chokladbiskvier när ni har en sådan mästerbagare, men andra sorter är också goda. :-)

Ingen minns vem Conny var så vi strulade nog bort honom... ;-)
Ylva

2022-01-13 @ 10:05:36
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

man kan alltid tänka att man börjar på måndag :)

Svar: Ja, det kan man. Eller tisdag, eller onsdag eller någon annan dag. :-) Jag har en svag tanke om att bara äta godis på fredag-lördag men det håller inte heller alltid.
Ylva

2022-01-13 @ 11:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0